wtorek, 28 czerwca 2011

A takie tam...;))

Dam takie różne demoty:
http://demotywatory.pl/3200899/Do--Szczescia

http://demotywatory.pl/3203811/Bajki

Świeta prawda. Teraz te niektóre bajki sa takie głupie że wystarczy popatrzeć na moich braci i juz zrozumiecie ich wpływ.
A teraz komixxy:
http://komixxy.pl/868813/Wujek-Google

Ha ha !
http://komixxy.pl/851824/Jak-ukradlem-facetowi-batona-a-on-sie-z-tego-cieszyl

ha ha ! Chyba kiedyś to wykorzystam;]

Ewe;D

poniedziałek, 27 czerwca 2011

Ha ha-fajny test na inteligencje;]

Zapewne już go robiłyście no ale i tak dodaje. Weźcie kartkę i po kolei odpowiadajcie na pytania. dopiero potem sprawdźcie odp.=]

1. Jak się witają papieże?
2. Kiedy w pokoju jesteś bez głowy?
3. Które koło w samochodzie się nie kreci?
4. W pokoju jest świeca i lampa naftowa, co zapalisz najpierw?
5. Jesteś pilotem samolotu. W Warszawie wsiadło 10 pasażerów, w Katowicach wsiadło 7 a wysiadło 2. Ile lat ma pilot?
6. Mówi się rękami czy ręcami?
7. Kiedy w ZSRR wybuchła rewolucja?
8. Pasterz miał 20 owiec, wszystkie oprócz 9 odeszły. Ile owiec zostało?
9 Mam 10 palców w dwóch rękach, ile będę miał w 10 rękach?
10. Z samolotu wyleciało trzech spadochroniarzy, jeden miał 1 spadochron, drugi 2 a trzeci 3. Kto był pierwszy na ziemi?
11. Który z polskich królów wstawał w czwartek głową do góry?
12. Jak ma na imię Kaczyński?
13. Jakie zwierzęta zabrał Mojżesz na arkę?
14. Baran stoi na granicy ZSRR I CSRS. Czyje będzie mleko?
15. Na dachu było 10 gołębi. Jednego zabito, ile zostało?
16. Co znaczy gdy o 8:00 Twój zegarek wskazuje 20:00?
17. O którym z miast można powiedzieć że się często chowa?
18. Który miesiąc ma 28 dni? 22. Gdzie się znajdują rzeki bez wody?
19. Co robi kogut gdy podniesie jedną nogę?
20. Które miejsce zajmiesz, gdy wyprzedzisz ostatniego?
21. Gdzie się znajdują rzeki bez wody?

Odpowiedzi:

1. Papież jest tylko jeden.
2. Gdy wyglądasz przez okno.
3. Zapasowe.
4. Zapałkę.
5. Tyle co ty.
6. Ustami.
7. Nigdy.
8. 9.
9. 50.
10. Adam i Ewa.
11. Każdy.
12. Jarosław.
13. Arkę miał Noe.
14. Baran nie daje mleka.
15. Jeden (zabity), reszta uciekła
16. Jest zepsuty.
17. Częstochowa.
18. Każdy.
19. Stoi na drugiej.
20. Nie można wyprzedzić ostatniego.
21. Na mapie.

Ewe;D

Mam pytanka...<(^)

Czy chcielibyście bym na tym blogu dodawała np. komixxy które mi się spodobały lub inne? Na przykład demoty lub obrazki z kwejka? Jakieś inne śmieszne rzeczy?
Czy chcielibyście bym dodawała wpisy na temat moich poglądów itp.?
Co chcielibyście na tym blogu? Proszę podajcie propozycje^-^

Ewe;D

Dziewczyny z Hex Hall.

Witam was!
私はあなたを迎える

Co o ksiażce mówi wydawnictwo ?
Grzeczne dziewczynki idą do szkoły, niegrzeczne – do Hex Hall.

Czy jesteś grzeczną dziewczynką?

Sophie Mercer zdecydowanie nie jest. Zbyt często wpada w tarapaty. Wreszcie „dla własnego dobra” trafia do Hex Hall, czyli szkoły z internatem dla czarownic, wilkołaków i elfów. W końcu Sophie to córka czarnoksiężnika.

I wtedy zaczynają się prawdziwe kłopoty. Życie „nowej” nie jest usłane różami. Zwłaszcza gdy najprzystojniejszy chłopak w szkole jest już zajęty. A jego dziewczyna, choć śliczna i słodka, potrafi zaleźć za skórę jak mało kto.

Jednak najgorsze wciąż przed Sophie. Ktoś zaczyna atakować uczniów, a podejrzenie pada na jej jedyną przyjaciółkę.

Co ja mówię?
To książka jest jedwabista. Wolałabym użyć podobnego słowa na ''za'' ale ono ponoć jest brzydkie;D. Na początku jest trochę nudnawa ale pod koniec akcja się rozkręca. Zawsze kochałam książki fantastyczne. A ta zawiera wszystko czego chce od książek. Książka na pewno nie pozwoli wam sie od niej oderwać. Jest strasznie ciekawa. Że aż się chce przewrócić kartkę i zobaczyć co będzie dalej. Oprócz tego daje nam dreszczyk emocji. Tak, jest trochę straszna^ ^ . Zastanawiam sie nad kupnem 2 części. Jeśli będzie okazja to prawie na pewno kupię.Moja ocena 9/10

Ewe;D

Talenty YouTube;)

Dzień Dobry! Jaka ja grzeczna...;]
Czy słuchacie coverów ? Jeśli tak to zapewne znacie to oto osoby:

Cimorelli to zespół składający się z 6 sióstr. I one są po prostu boskie. Posłuchajcie ich sobie. One po prostu mają talent. A i wg. mnie są chyba najlepsze na YouTube.
http://www.youtube.com/user/cimorellitheband
http://cimorellimusic.com
http://facebook.com/cimorelliband
A na temat coverów. Na blogu http://abeautifulliex3.blogspot.com/ Paula rozpoczeła serię w której opisuje różne osoby z you tube. Mam nadzieję że nie pomyslała sobie że sie po niej kseruje czy coś. O Cimorelli chciałam już dawno napisac na starym blogu ale mi sie nie chciało a wczoraj postanowiłam ze napisze o nich na nowym blogu. I o coverach raczej pisać więcej nie będę. Mam nadzieje tylko że Paula niapisze o Christinie Grimmie;D. Napisze, prawda?

Ewe;D

Hej !;D

Witam witam w moim magicznym świecie;] Mam bzika na punkcie magii i stąd nazwa. Blog będzie miał różną tematykę. Ogólnie chyba najwięcej będzie tu rzeczy polecanych prze zemnie(książki, książki i piosenki i inne), moim poglądzie na świat (21 wiek-pff) i innych być może ciekawych dla was rzeczach. Ogólnie ten blog będzie o wszystkim;]. Serdecznie zapraszam. A i mój poprzedni blog to to badziewie: http://ksiazki-dla-12-i-13-latki.blogspot.com/. A do założenia nowego bloga zainspirowała mnie ThePaulax3 z http://abeautifulliex3.blogspot.com/ (no na co czekasz? włąź na tego bloga)

Ewe;D